22.2.16

Rasa macam banyak cerita, tapi tak tahu nak cerita apa

Hari ini merupakan hari yang ke enam saya cuti.
Nampak tak betapa lambatnya cuti sem.

Buat kali pertama saya dapat rasa study week selama 2 minggu.
Kalau sebelum ni kat palam bila time study week mesti ada sesuat yang berlaku, cuti lama masa kelantan banjir jadi takda study week.

Tadi study week yang pertama nilah banyak benda yang berlaku. Dugaan
Tak tahulah nak cakap apa.
Sampai saya terpaksa study kat rumah, lebih kepada paksa diri
Selalu saya tak boleh study kat rumah sebab ada tv hahahah

Agak disaster jugak belajar kat rumah.
sebabnya start ulangkaji lambat dan banyak nak dibacanya.
Memang macam usain bolt nak kejarnya

Bila dah exam, tepat pada masanya tapak tangan saya semua kopek kopek dan vesicle.
wuuu kulit jadi nipis kata lain memang sakitlah wuuuu -buat pertama kali berlaku-
Pergi klinik, doctor cakap allergy.
Saya suspect sebab hygiene.
Kat rumah saya terkurung lama sangat, takda masa nak vacuum.
So udara yang sama berputar putar kat bilik dan lain lain

Dan kini saya di rumah
rehat bersama kit kat
hahahhhahah
Nurdina Aqilah Zainal, 23 Nov